每個家長都想自己的小朋友學好英文,孩子在年紀小的時候,如果能好好掌握英文併音的方法,以後對於學習英文會很快上手,之後再也不用擔心小朋友升上小學後應付不了英文功課、默書和測考,甚至無用經常掛心為小朋友找英文補習老師。 我認為要在小朋友二至五歲時教好他們英文併音,最好的老師只有一個,就是媽媽,所以想分享一下我在家中教女兒的經驗,希望大家也可以和我一樣,教好自己小朋友的英文併音之餘還可以享受親子的樂趣!

2004年4月6日 星期二

BK舊post (16)

行行媽媽 & Charis:

你o地的Information真係好正!唔該o西!

Jokey2828:
我想問你買了level 1及 level 2的Teacher's Guide看未呢?這兩本書真是最主要的部份,如果只買其他materials但沒有了課程的主導是無法運用得好的。再者,我很相信小孩子是很受父母的影 響的,尤其只靠 Home schooling來學而沒有在 playgroup或 kindergarten學 letterland的小朋友,父母和家人都要首先自己都很喜歡,又常常樂意同小朋友以letterland的人物或內容滲入日常生活,及閱讀,效果相信 會好好多的,希望你也試試吧!我絕對支持你的!
有好消息也記住post上來分享分享呀!

Becky:
Early Years stage其實兩歲已經可以開始學,但如果小朋友已有四歲左右,可以一開始就用 Programme 1。
有關於教letterland 的playgroup list ,你可以打電話比letterland showroom,即係ETC Educational Technology Connection (HK) Ltd 26532789
叫佢 fax一張list給你。

kctammy:
22 months是太細了,我建議不要進展到programme 1,因為programme 1是需要小朋友開始有一些基本的字彙的,而且programme 1是有handwriting的教學,我想不用這麼早學handwriting的。
如果你現在的情況,可以多用一些活動來令小朋友記得o西所有letterlanders及letter sound,鞏固letter sound同letterlanders的characteristic。
例如唱熟 Alphabet Songs, Action Songs都可以考慮,因為細的小朋友喜歡一邊唱一邊有動作做。Letterland library可以考慮"Who's That? Lift the Flap Book" $78(Tai Koo) 及 "ull-the-Tab ABC"(yesasia $125.97)兩本都是活動的書,細的小朋友會很喜歡。
screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" border="0">screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" border="0">
另外At Home Readers Stage 2&3我都看過o西了,都唔錯架,因為可以強化letterlanders的性格及特徵,令letters更生動。
例如letterland裏面最衰的是Wicked Water Witch;最曳的是Naught Nick;最乖Good的是Golden Girl;最幫得忙的是Fireman Fred;最愛靜的是Hairy Hat Man;最聰明的是Clever Cat;最可憐的是Poor Peter;最壞的是Robber Red;最惡的是Quarrelsome Queen;但偏偏佢個老公就係最kind的Kicking King.....letter有了性格,小朋友就會好喜歡,reading好似同letterlanders做朋友。
講開又講,我唔喜歡new edition都係因為佢新的letterlanders 既characteristic唔明顯,Poor Peter唔可憐,Naughty Nick唔曳,無巫婆、無小偷...成個letterland平淡了好多了。
好似我個女,現在對於letterlanders的性格好入心,成日問點解Naughty Nick o甘曳架?如果我話有o的o唔好做,曳的小朋友先會做,佢就會話:係o米即係Naughty Nick?又好似我教佢唔好唔問過我就搞我o的o野,如果唔係即係Robber Red,Uniform Man會捉佢,佢一搞我o的o野我就問佢係唔係想做 Robber Red,佢就好緊張,即刻唔敢搞,再話佢,如果你o甘樣搞媽媽o的o野就即係Robber Red,佢重會喊架,因為小朋友三歲對自我形象係好注重的,所以佢每次唱letterland的主題曲,一邊唱一邊做動作時,唱到 "....the Red Robber Red..."時都即時好緊張o甘停o西任何動作,死都唔肯扮Robber Red。
最後唔好忘記,兩歲的小朋友是很喜歡聽重覆又重覆的故事的,同一個故事,如果他喜歡,你每日都講三、四次他都唔會覺得悶,反而係有安存感。

沒有留言: