每個家長都想自己的小朋友學好英文,孩子在年紀小的時候,如果能好好掌握英文併音的方法,以後對於學習英文會很快上手,之後再也不用擔心小朋友升上小學後應付不了英文功課、默書和測考,甚至無用經常掛心為小朋友找英文補習老師。 我認為要在小朋友二至五歲時教好他們英文併音,最好的老師只有一個,就是媽媽,所以想分享一下我在家中教女兒的經驗,希望大家也可以和我一樣,教好自己小朋友的英文併音之餘還可以享受親子的樂趣!

2004年3月4日 星期四

BK舊post (15)

Dear All,

我的經驗係,這一個多月來,我常常都看住UK個ebay有關[size=medium]letterland的貨,可以講係源源不絕,唔驚無得買,所以唔o西心急,今次買唔到,等一個星期度又會見到有第二個人拿出來賣,可能重賣得平o忝!

Charis:
很多謝你的關心,我細女已經3個多星期大了,佢都OK啦,幾好湊,所以都可以有時間上下來,不過過多一個星期後我請的陪月就完了,到時可能會忙o的。

Jokey2828:
Overseas postage fee是多數要email問seller先可以知道的。除非個seller有好清楚o甘講o西所有地區的郵費。
你可以選擇在bid前問問seller肯唔肯post來HK,順便問埋surface mail的郵費(其實大概同surface mail to US一樣),又或者個seller係有寫post to worldwild的,你就可以bid完先問佢要加幾多錢郵費。
bid完成功後,你個【My eBay】會見到你成功bid到的貨,重有個【pay now】的制,你可以click入去加埋seller話比你聽的郵費 recalcuate個總數之後submit過數比佢,又或者個seller會自己【sent invoice】比你,你照比就得。
不過我有經驗係,如果你發現佢send 給你的invoice有唔對(可能係郵費太貴,佢寫錯左用airmail,又或者佢無端端加o左成2磅packing fee)o甘你就千祈唔好比錢住,一於email問到佢清清楚楚先交投。

沒有留言: