每個家長都想自己的小朋友學好英文,孩子在年紀小的時候,如果能好好掌握英文併音的方法,以後對於學習英文會很快上手,之後再也不用擔心小朋友升上小學後應付不了英文功課、默書和測考,甚至無用經常掛心為小朋友找英文補習老師。 我認為要在小朋友二至五歲時教好他們英文併音,最好的老師只有一個,就是媽媽,所以想分享一下我在家中教女兒的經驗,希望大家也可以和我一樣,教好自己小朋友的英文併音之餘還可以享受親子的樂趣!

2004年4月19日 星期一

BK舊post (19)

2002:

其實想有letterland的font是不可行的,因為letterland裏的letter每一個都有好幾個樣,例如letter "t"是Ticking Tess" 但又會有個叫 "Ticking Tom"係個男人來的;"g"除Golden Girl之外,重有佢個婆婆叫"Golden Granny";Fireman Fred有個friend叫Fireman Frank.....
因為Programme1及2 會學到double consonants 但係connie話為了令小朋友容易明白,會加多一個人物。
加上letterlanders遇到唔同的letterlanders會有唔同的樣,Hairy Hat man有時頂帽會飛走,有時會掉轉頭,有時拿住影相機,有時比巫婆打,有時會笑......等等
所以如果只是將每一個letter用原本的letterlannder併埋一齊,是不能remind到小朋友有關letterland故事中的讀音的。
所以我才想出用magnetic併,但都發現有太多個唔同的樣,就算做得o西o甘多,想併時都找唔到出來,所以我想最好都是畫出來,而letterland原本都是鼓勵小朋友畫的。

沒有留言: