每個家長都想自己的小朋友學好英文,孩子在年紀小的時候,如果能好好掌握英文併音的方法,以後對於學習英文會很快上手,之後再也不用擔心小朋友升上小學後應付不了英文功課、默書和測考,甚至無用經常掛心為小朋友找英文補習老師。 我認為要在小朋友二至五歲時教好他們英文併音,最好的老師只有一個,就是媽媽,所以想分享一下我在家中教女兒的經驗,希望大家也可以和我一樣,教好自己小朋友的英文併音之餘還可以享受親子的樂趣!

2004年1月24日 星期六

BK舊post (3)

Meggi:
其實我對phonics的認識都係好淺,不過如果小朋友只靠媽媽教,媽媽就一定要先『備課』!做足o西功夫先有好的效果。所以我都會好努力,希望在這裏又同其他媽媽交流下心得,大家互相啟發會教得更好,唔好浪費(錢及這套教材)。

我年三十晚特登去多一次太古letterland show room(太古城地鐵站D1出口,夏官閣平台P415 電話:2653 2789)特登買埋Early Years的Hand Book($330)及CD-ROM($330),我覺得隻CD-Rom好好,都好值得買,我用以下approach來教我個女Early Eears的letter story:
1. 看ABC Book入面的大圖,跟Tape的內容(Early Years Hand Book Tape$45,但Tapescript在Handbook都會有得看)講故事,介紹letter的人物,我用廣東話講,但係就會講入面有關於o個個 letter的生字的英文,emphesis個letter sound。
2. 跟住叫佢估下個letter sound是甚麼,讀多兩個words example,誇張o的,多數都估到。
3. 然後講埋佢變capital letter時會點樣(因為我個女已識o西capital letter,要令佢同已有的知識連結番先得)
4. 如果係vowel,就講埋 Vowel Man的由來(內容在handbook)都有。
5.去部電腦度開CD-Rom,level one,每一個letter都有letter sounds,alphabet songs 同 Handwriting songs。先按個letter sound出來同佢聽幾次,之後一齊唱個letter的alphabet songs,起碼唱兩次。最後跟住handwriting songs (CD-Rom會一邊播歌,一邊有線跟住歌畫出個letter點寫)在writing WS(在CD-Rom內有的26個etter每個有一張)畫一次至兩次,但由於我個女未識寫字,我只係當玩下,包住佢的手一齊在WS上畫,之後比埋佢亂o 甘在上面塗鴉。
6. 最後我會叫她在My first reading flash card內找番剛學的letter出來,當係revision,又或者在一些很多letterland character的圖內叫佢找番剛學的那個,問多次佢記唔記得個sound。That's all!

希望多些其他媽媽可以分享一下大家的經驗!

沒有留言: